mercoledì 23 luglio 2008

Os consellos da pedra


l'ombra del pellegrino. Immagine presa de Flickr


O diario que me deixaches,
ainda aquí, conmigo,
mentre baixo as escaleiras
da sabia Quintana,
escoitando os consellos da pedra.

O meu dia acabouse cando te soltei,
non podo mirar máis cos meus ollos,
se non levo os teus por encima.

Non sei que pasou anoite,
quero lembralo,
outro dia máis, outro,
outros máis.

Perdome de volta no Franco,
chorando.

------------

Il giornale che mi lasciasti
ancora in mano
mentre scendo nella saggia Quintana
Ascoltando i consigli della pietra.

Il mio giorno é finito
quando ti ho lasciato.
Piú non posso guardare coi miei occhi,
Senza i tuoi, addosso.

Ignoro ancora quanto successo stanotte,
vorrei ricordarlo,
un giorno ancora, ancora,
Altri giorni ancora.

Mi perdo, prendendo per la Rua do Franco,
piangendo.

Nessun commento: